مراحل تشکیل پرونده و ثبت نام

مراحل تشکیل پرونده و ثبت نام نیمسال اول 1400-1399

مـراحل ثـبت نام پـس از مـراجعه حـضوری :

  1. مراجعه به زیراکس دانشگاه ( واقع در ورودی دانشگاه جنب بانک ملی) جهت خرید پوشه، مربوط به رشته پذیرفته شده و تهیه فرم های پیوست دستورالعمل ثبت نام و تکمیل و امضاء آنها (فرم های مذکور در صفحه مخصوص ورودی های جدید در سایت دانشگاه به آدرس iaun.ac.ir/rsp هم موجود می باشد.)
  2. باجه تایید برگ نوبت مراجعه (ساختمان فرهنگ - سالن ثبت نام)
  3. باجه احراز هویت و تایید سند پذیرش
  4. باجه تحویل مدرک مقطع پایه
  5. باجه تحویل وثیقه مدرک اصلی (مختص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک موقت و یا گواهی انشایی فارغ التحصیلی قابل قبول هستند )
  6. باجه کنترل وضعیت نظام وظیفه (مختص دانشجویان پسر)
  7. باجه پست و درخواست تائیدیه تحصیلی (مختص مقاطع کارشناسی پیوسته ، پزشکی و کاردانی ناپیوسته)
  8. باجه پرداخت اینترنتی شهریه ( فعال بودن رمز دوم اینترنتی کارت بانکی الزامی است) و تایید آن
  9. تکمیل چک لیست مراحل ثبت نام و تحویل کلیه مدارک لازم و پرونده در باجه تحویل پرونده و دریافت برگه معرفی جهت انتخاب واحد
  10. مراجعه به معاونت دانشجویی (روبروی درب خروجی سالن ثبت نام ) و درخواست کارت دانشجویی و خوابگاه

my uni

Untitled 22

زبان مورد نظر را انتخاب  کنید.

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است.
© کپی برداری از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.
توسعه و طراحی توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد نجف آباد

 Location Icon Blueایران،اصفهان، نجف آباد، بلوار دانشگاه - کدپستی: ۸۵۱۴۱۴۳۱۳۱
 contact methods phone icon تلفن: ۰۳۱۴۲۲۹۲۹۲۹
 mail 2 پست الکترونیک: info @ iaun.ac.ir

 

  etaa1   instagram icon black and white    Linkedin Icon    apci aparat  

Search