تذکرات مهم

 

توجه: پس انجام مرحله اول ثبت نام یعنی ورود اطلاعات و بارگزاری و تایید نهایی مدارک توسط دانشجو در سامانه آموزشیار از روز پنجشنبه 99/8/8 علاوه بر امکان مراجعه حضوری به دانشگاه (مطابق نوبت تعیین شده توسط سامانه نوبت دهی)، برای انجام مراحل احراز هویت و تشکیل پرونده فیزیکی و... این امکان هم فراهم شده است که پذیرفته شدگان بتوانند بدون نیاز به مراجعه به دانشگاه و از طریق مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور، نسبت به ارسال مدارک پرونده ثبت نامی خود اقدام و مراحل ثبت نام را به صورت غیرحضوری به اتمام برسانند. (راهنمایی های لازم در اطلاعیه های موجود در صفحه ورودی سامانه آموزشیار انجام پذیرفته است).

پذیرفته شدگانی که قصد دارند از طریق باجه های پستی نسبت به احراز هویت و ارسال مدارک پرونده خود اقدام نمایند، می بایست به نزدیکترین دفتر پستی دولتی در محل سکونت خود (لیست دفاتر پستی طرف قرارداد در صفحه ورودی سامانه آموزشیار قابل دانلود است) برای احراز هویت و ارسال مدارک مورد نیاز (اصل مدرک پایه، اصل و کپی کامل شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، 6 قطعه عکس و مدرک نظام وظیفه) مراجعه کنند، سپس الزاما تصویر چک لیست تایید شده دریافتی از پست را در اسرع وقت از طریق تکمیل فرم الکترونیکی موجود در سایت دانشگاه به آدرسhttps://iaun.ac.ir/eforms/PostDocument.html به دانشگاه ارسال نمایند.
پس از ارسال چک لیست، یک تا دو روز کاری بعد به لینک پی گیری وضعیت ثبت نام غیر حضوری مراجعه و با مشاهده شماره دانشجویی قطعی (14 رقمی ) تخصیص داده شده در اسرع وقت نسبت به واریز الکترونیکی شهریه خود از طریق سامانه آموزشیار اقدام نمایند.(کد کاربری و رمز عبور هر دو شماره دانشجویی قطعی 14 رقمی شما می باشد.) 

تذکرات مهم:

1. پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی می بایست از روز پنج شنبه 8 آبان ماه پس از مطالعه کامل راهنمای نحوه ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک در سامانه آموزشیار به این سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات وتکمیل پرونده الکترونیکی خود اقدام نمایند، سپس مراحل بعدی فرایند ثبت نام را مطابق راهنماییهای موجود در این صفحه تکمیل کنند.

2. پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد می بایست از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه پس از مطالعه کامل راهنمای نحوه ورود اطلاعات و بارگزاری مدارک در سامانه آموزشیار به این سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات وتکمیل پرونده الکترونیکی خود اقدام نمایند، سپس مراحل بعدی فرایند ثبت نام را مطابق راهنماییهای موجود در این صفحه تکمیل کنند.

3. پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی می بایست از روز دوشنبه 28 مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار (از طریق لینک موجود در این صفحه) مطابق جدول زمانی اعلام شده در این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل پرونده الکترونیکی خود به صورت مجازی اقدام کنند.

4. پس از مراجعه به سامانه آموزشیار و تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیکی، لازم است از طریق لینک موجود در این صفحه به سامانه نوبت دهی ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مراجعه نموده و نسبت به اخذ نوبت برای مراجعه حضوری به دانشگاه به منظور احراز هویت، تحویل مدارک و فرم های ثبت نام، پرداخت شهریه، تحویل پرونده و... اقدام کنید. (پرینت برگه نوبت دهی را همراه بیاورید.) (اخذ نوبت الزاما بایستی پس از ورود اطلاعات و نهایی شدن پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار انجام شود در غیر اینصورت نوبت اخذ شده باطل می باشد)

5. مطابق مصوبه جلسه 23 شورای سنجش و پذیرش چنانچه پذیرفته شدگان این مرحله (بدون آزمون) در اعلام نتایج رشته های با آزمون (کنکور سراسری) پذیرفته شوند و متقاضی ثبت نام در آن رشته ها باشند واحدهای دانشگاهی نسبت به عودت مدارک و مسترد نمودن شهریه اخذ شده اقدام خواهند کرد.

6. مدارک لازم جهت احراز هویت، ثبت نام و تشکیل پرونده همچنین مراحل ثبت نام حضوری در همین صفحه قابل مشاهده است.

7. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا بروز مشکل در روند ثبت اطلاعات و تکمیل پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار در ساعات اداری با شماره های تماس ستاد راهنمایی و پاسخگویی دانشجویان جدیدالورد:

42291068 42291057 42291056 4242  (031)

تماس حاصل نمایید.

8. خواهشمند است به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام فقط در ساعت و روز تعیین شده توسط سامانه نوبت دهی به سالن ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایید و مراحل ثبت نام را به پایان برسانید.

9. استفاده از ماسک و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هنگام مراجعه حضوری به دانشگاه جهت ثبت نام و تشکیل پرونده فیزیکی، الزامی است.

10. در شرایط فعلی به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا، کلیه کلاس های تئوری و بخش تئوری دروس عملی-تئوری در نیمسال جاری به صورت مجازی آنلاین و از طریق سامانه یادگیری مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد (سیما) برگزار می شود.

11. شروع کلاس های دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1399 از هفته دوم آبان ماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

تذکرات مهم ویژه آموزشیار

هنگام ورود به آموزشیار و ثبت اطلاعات موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

1- صفحه کلید فارسی نباشد.

2- کلید caps lockخاموش باشد.

vpn-3 روشن نباشد.

4- از مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده شود.

5-شماره کاربری و رمز عبور در هنگام ورود به سامانه، شماره دانشجویی موقت بدون هیچ گونه پسوند و پیشوندی می باشد.

6- تقاضای تاییدیه تحصیلی دیپلم شما پس از مراجعه حضوری برای تکمیل مراحل ثبت نام در باجه پست انجام می شود لذا در قسمت آپلود تاییدیه تحصیلی کافی است همان تصویر مدرک تحصیلی (دیپلم) خود را بارگذاری کنید.

7- در قسمت مربوط به بارگذاری مدرک نظام وظیفه پذیرفته شدگان خواهر مجددا تصویر کارت ملی خود را بارگذاری نمایند.

تصاویر و فیلمهای آموزشی کار با سامانه آموزشیار

 

ورود به سامانه آموزشیار و ادامه فرآیند احراز هویت، ثبت نام و تحویل مدارک به صورت غیر حضوری (پستی)

 

ورود به سامانه آموزشیار و ادامه فرآیند احراز هویت، ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری (مراجعه به دانشگاه)

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :           
© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است.
© کپی برداری از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.
توسعه و طراحی توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد نجف آباد

Search