راهنمای ثبت نام و تشکیل پرونده الکترونیکی دانشجویان جدید الورود (کلیه مقاطع)

فرآیند ثبت نام و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان جدید الورود (کلیه مقاطع)

farayand

جزئیات فرآیند ثبت نام و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان جدید الورود (کلیه مقاطع)

توجه (بسیار مهم) : پذیرفته شدگان محترم، باتوجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان مراجعه به دانشگاه الزامی بوده، همچنین قبل از هر اقدامی حتما جزئیات فرآیند ثبت نام این صفحه را به دقت مطالعه و فیلم ها و تصاویر آموزشی را مشاهده نمایید.

 

مراحل 6 گانه تشکیل پرونده و ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود (کلیه مقاطع)

 

مرحله اول و دوم : دانلود و تکمیل فرم های ثبت نام و مراجعه به سامانه آموزشیار جهت تشکیل پرونده الکترونیکی
پذیرفته شدگان جدید الورود باید جهت ورود اطلاعات، بارگذاری مدارک، فرم های ثبت نام و تشکیل پرونده الکترونیکی به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir  مراجعه کنند. فرم ها و پیوست های مخصوص تشکیل پرونده را از لینک iaun.ac.ir/doc-forms دانلود نمایید.

(مشاهده آموزش تصویری راهنمایی تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار)

 

مرحله سوم: مراجعه حضوری به سالن پذیرش دانشگاه جهت احراز هویت و تحویل اصل مدارک ثبت نام
پس از تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار و انجام کلیه مراحل آن، می بایست جهت احراز هویت، اخذ شماره دانشجویی قطعی (14 رقمی) و تحویل مدارک اعلام شده ، به سالن پذیرش و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد (ساختمان فرهنگ) مراجعه نمایید.
1- اصل مدرک پایه تحصیلی (اصل یا گواهی موقت) و یک برگ کپی از آن
تذکر : پذیرفته شدگانی که از مقطع قبلی فارغ التحصیل شده اند ولی تاکنون اصل مدرک پایه تحصیلی آنها صادر نگردیده است، می توانند با گواهی انشایی یا کارنامه نهایی (ریز نمرات) و تکمیل فرم تعهدنامه تحویل اصل مدرک (پیوست 5 یا 6) همچنین سپردن وثیقه (سفته) اقدام به تشکیل پرونده و ثبت نام نمایند. (در ضمن تصویر این مدارک بایستی مطابق شرح مرحله اول در سامانه آموزشیار آپلود شده باشد)
2- اصل و دو سری کپی کامل شناسنامه
3- اصل و دو سری کپی کارت ملی
4-  شش قطعه عکس 3*4
5- اصل و یک برگ کپی از مدرک نظام وظیفه مخصوص برادران شامل یکی از موارد زیر
- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
- مشمول نظام وظیفه و در فرجه مجاز اعزام (دارای برگه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی)
- دارای برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت
- گواهی و رضایت نامه از محل خدمت شاغلین نیروهای مسلح
- گواهی اشتغال در آموزش و پرورش، کارت معافیت (شاغلین آموزش و پرورش)
- معافیت تحصیلی حوزه علمیه جهت طلاب
6- اصل کلیه فرم های تکمیل و امضا شده ثبت نام به همراه پیوست های آن که از طریق این لینک قابل دانلود می باشد.
7- ریز نمرات رسمی یا غیر رسمی مقطع تحصیلی قبلی (مخصوص پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی)

8- پرینت تقاضای صدور تاییدیه تحصیلی دیپلم (مخصوص پذیرفته شدگان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و پزشکی که می بایست از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir دریافت گردد).


تذکر مهم : قابل توجه مشمولین نظام وظیفه (پذیرفته شدگان برادر فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم که بایستی از معافیت تحصیلی استفاده نمایند)، این قبیل پذیرفته شدگان پس تکمیل کلیه مراحل تشکیل پرونده و ثبت نام خود همچنین اخذ شماره دانشجویی و تحویل مدارک ، می بایست در اسرع وقت (حداکثر تا 15 آبان ماه) به سامانه خدمات الکترونیکی سخا نظام وظیفه به آدرس services.epolice.ir مراجعه نموده و با دریافت کلمه عبور جدید از طریق پیامک به شرح راهنمای زیر نسبت به ثبت درخواست صدور معافیت تحصیلی اقدام نمایید. (شماره تماس امور مشمولین : 03142292462)

توجه : عدم ثبت به موقع درخواست معافیت تحصیلی باعث عدم تایید ثبت نام پذیرفته شده خواهد شد و عواقب آن بعهده شخص پذیرفته شده است.
(مشاهده فیلم آموزشی ثبت درخواست صدور معافیت تحصیلی الکترونیکی در سامانه سخا )

 

مرحله چهارم : انجام کلیه مراحل تشکیل پرونده و ثبت نام و اخذ شماره دانشجویی قطعی

مراجعه حضوری به باجه های تعیین شده در سالن پذیرش دانشگاه و انجام کلیه مراحل تشکیل پرونده تا اخذ شماره دانشجویی قطعی (14 رقمی)

(لینک دانلود فرآیند ثبت نام و مراجعه به باجه ها)

 

 مرحله پنجم : واریز الکترونیکی شهریه، خدمات آموزشی و بیمه

ورود به سامانه آموزشیار بعنوان دانشجو (کد کاربری و رمز عبور سامانه آموزشیار هر دو شماره دانشجویی قطعی 14 رقمی شما می باشد) و 1- واریز الکترونیکی شهریه علی الحساب، 2- واریز الکترونیکی هزینه خدمات آموزشی و بیمه که دو کلید مجزا از هم می باشد در ضمن هنگام مراجعه حضوری به سالن ثبت نام کارت بانکی دارای رمز دوم فعال به همراه داشته باشید کلیه واریزها از طریق درگاه الکترونیکی انجام می شود. (شماره های تماس امور شهریه : 03142292058 – 03142292057)


مرحله ششم : انتخاب واحد گروهی توسط دانشگاه
پس از واریز شهریه در سامانه آموزشیار و کنترل مدارک توسط اداره پذیرش همچنین تعیین و تایید فرم دروس جبرانی توسط مدیر گروه، انتخاب واحد دانشجویان توسط آموزش یا گروه آموزشی به صورت گروهی انجام می شود، که نتیجه آن را می توانید پس از گذشت یک روز کاری، در سامانه آموزشیار منوی ثبت نام دروس دانشجو زیر منوی مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام ترم جاری مشاهده کنید. (شماره تماس امور برنامه : 03142292152 - 03142292151)

 

شروع کلاس های غیرحضوری 

بلافاصله پس از انجام انتخاب واحد توسط دانشگاه، در کلاس های غیرحضوری (مجازی) دروس خود از طریق سامانه سیما sima.iaun.ac.ir شرکت نمایید. (نام کاربری ورود به سامانه سیما شماره دانشجویی قطعی (14 رقمی) و رمز ورود کد ملی می باشد همچنین شروع کلاس های دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد از روز یکشنبه 1400/8/9 خواهد بود) درضمن آدرس صفحه راهنمای کار با سامانه سیما و شماره های تماس پشتیبانی فناوری اطلاعات iaun.ac.ir/e-learning می باشد.


در صورت داشتن هرگونه سوال و یا بروز مشکل در روند ثبت اطلاعات و تشکیل پرونده الکترونیکی در سامانه آموزشیار در ساعات اداری با شماره های 03142292156 - 03142292155 - 03142292110 - 03142292098 تماس حاصل نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :           

my uni

Untitled 22

زبان مورد نظر را انتخاب  کنید.

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است.
© کپی برداری از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.
توسعه و طراحی توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد نجف آباد

 Location Icon Blueایران،اصفهان، نجف آباد، بلوار دانشگاه - کدپستی: ۸۵۱۴۱۴۳۱۳۱
 contact methods phone icon تلفن: ۰۳۱۴۲۲۹۲۹۲۹
 mail 2 پست الکترونیک: info @ iaun.ac.ir
 mail 2 ارتباط با حراست: herasat@ iaun.ac.ir

 

  etaa1   instagram icon black and white    Linkedin Icon    apci aparat  

Search